Написавши гнівне повідомлення в магазин, клієнтка зрозуміла, що одягла сукню навиворіт. Про це розповіли у виданні News.com.au.

Цікаво Костюм "Мертвої нареченої" та пелюшки: як жінки повторно використовують весільні сукні – фото

У своєму дописі на фейсбук майбутня наречена Обрі визнала свою помилку, розповівши, що була вимушена придбати весільну сукню в інтернеті через пандемію COVID-19.

Клієнтка пригадала, що це повнна була бути приталене весільна сукня зі стразами, а їй надіслали вбрання вільного крою та без прикрас.

Сукня Одрі
Сукня Одрі / Фото News.com.au

"Хто ж знав, що вони пришлють вивернуту навиворіт сукню! Врешті воно виявилося дуже красивим", – зазначила наречена.

Читайте також Чоловік виплатив аліменти на доньку через 50 років: резонансна справа

Обрі додала, що вирішила поділитися досвідом, тому що і магазин, і всі інші заслуговують на "хороший сміх у цей напружений час".